Pages

Translate

Search This Blog

08 March 2014

Atasi Masalah Pelupa dan Kurang Fokus

Quick update regarding Omega Guard.

Kebetulan baru je packing pos laju meal shake dan esp untuk kawan di kl, nasib baik teringat pasal omega untuk staff di KK!

Haha terus kena letak dalam handbag kerja ni takut terlupa lagi nak bagi esok c:

Tujuan staff ni ambil omega guard untuk masalah pelupa anaknya yang tengah belajar.hujung tahun ni UPSR.

Kalau dulu mmg mengambil gingko biloba, tapi kali ni dia nak cuba omega guard shaklee pula sebab beliau tahu minyak ikan shaklee terbaik!!

* kandungan asid lemak omega 3, EPA dan DHA omega shaklee lebih tinggi dan berkuali berbanding jenama2 lain

Saya pula? Baru nak mula semangat menurunkan anak2 manja di perut.

Sebelum ini saya jarang2 ambil omega ( selalu bagi abah je untuk sakit sendi lutut tu).

Tapi sebab kolesterol saya alhamdulillah berjaya turun dengan lecithin sebelum ni, jadi nak focus aggressive sikit dengan top up omega guard pula

* statin atau ubat kolestrol tidak boleh diambil semasa mengandung dan ibu menyusu, jadi option saya tentulah lecithin shaklee!

Testi 1:

Testi 2:

Segalanya bermula sekarang. Jom berusaha ke arah mendapatkan kesihatan lebih baik?

Hubungi saya:

Najmi Anuar (010- 2325408)

Anda juga boleh buat belian sendiri di branch shaklee bagi mendapatkan harga ahli dengan menggunakan id saya:Id no 854348


~worth to try c:~

No comments: