Pages

Translate

Search This Blog

07 July 2013

garrett popcorn: selamat hari lahir daddy!!

Selamat ulang tahun ke 32 sayangku encik daddy Azlan!! Anda adalah lelaki terbaik saya jumpa dan saya sangat2 sayang sayang dan sayang berjuta lemon pada anda!!

Wekend ni kami sengaja tidur di kl.jalan2 bawa budak budak.

Semalam ptg kami ke bangi ke rumah pak lang. Nak masuk kl jam, sogo day lah katakan. Naseb baik ada budak, kalau tak kompom saya pun join hehe

Pagi tadi baru lah kami dapat ke klcc aquaria. Masuk je dalam dari tempat parking terus jumpa kedai en garret ni.

Hehe memang saya dari kat penang lagi pun dah berangan2 nak makan popcorn ni.sedap!! C;


Saya beli saiz kecik sekali.rm17.huhu memang mahal tapi berbaloi2 hehe

Yang atas ni caramelCrisp. Ha semua popcorn dia ada salut, tak ada tertinggal pon.

paling best popcorn ni sangat rangup. pernah hari tu smp lepas 3 hari pon sedap lagi tak masuk angin hehe tapi kali ni sehari je kot dah habis..mcm mengidam plak rasanya hee

Husband sy plak tanya kenapa beli awal sangat. Haha dont worry daddy, beg mama y besar ni bleh msuk en garret ni dlm akuaria tu hehe


hah ni dah sampai ke hotel, abang n adik dua2 tengah tidur. Boleh mula projek garrett popcorn ni. C:



No comments: