Pages

Translate

Search This Blog

17 May 2013

Testimoni ESP.. Hebat!! Anda sudah cuba?c:

Oh hari ni saya post call..Tadi pukul 8malam je saya lagi saya dah tertidur.

Aii, mata ni pulak rasa macam nak tidur lagi je sebab malam semalam memang dapat tidur 2 jam je, itu pun banyak kali bangun2 :c

Ok lah. Jom tengok lagi testimoni2 pengguna ESP Shaklee. Memang best!! Saya sendiri pun masih kekal menggunakan ESP sampai sekarang. Malah amat2 membantu saya sebagai 'milk booster' untuk baby Qalesya.

Masalah gastrik saya pun dah jarang sangat sekarang ni. Syrup MMT (antacid) pun tak perlu ambil dah. Memang ESP terbaik!!

Testimoni 1:

ESP membantu penghasilan susu lebih pekat dan berkhasiat untuk bayi



Testimoni 2:

ESP: sumber protein lengkap tinggi asid amino, menjana pembinaan sel2 yang sihat,seterusnya akan memudahkan proses yang berkaitan persenyawaan dan pelekatan telur dalam kehamilan



Testimoni 3:

Kolagen adalah protein utama pada tisu penghubungan. Peranannya dalam kesihatan penjagaan kulit, tulang, kartilaj, rambut, kuku dan gigi. Kekurangan kolagen mengakibatkan kulit lebih cepat berkedut berbanding usia dan menyebabkan penghasilan parut akibat luka atau kesan regangan di kulit asal.


Testimoni 4:

ESP dan alfalfa sebagai milk booster kepada ibu menyusu ( namun bagi ibu yang anaknya G6PD deficiency,ESP sahaj sudah mencukupi! c:)


Testimoni 5:

Bagi ibu yang menggunakan ESP sejak mengandung, memastikan kesihatan ibu sentiasa optimum. Bayi juga apabila dilahirkan nanti akan kelihatan cantik, halus dan gebu tanpa sebarang masalah kulit


Testimoni 6:

BONUS bagi ibu yang menjadikan ESP sebagai milk booster--> dapat kulit yang lebih cantik dan asset lebih terletak dengan khasiat istimewa soya daripada Shaklee


Jom!! ESP memang terbukti untuk semua golongan!! Saya sudah menggunakan ESP ini dan terus jatuh cinta pada Shaklee walau baru beberapa hari bersama ESP.

Anda juga perlu mencubanya!!


Hubungi saya untuk maklumat lanjut:

Your Shaklee Independent Distributor; Najmi Anuar (ID 854348)
♥ SMS/call/whatsapp/viber : 019- 6695408
♥ Email: mommyqalesya@gmail.com
♥ Facebook: https://www.facebook.com/najmi.anuar.1

No comments: